РОЗШИРЕННЯ СФЕРИ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ З МЕТОЮ ПІДВИЩЕННЯ ЙОГО КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОСТІ

Автор(и)

  • Вікторія Александрова
  • Ірина Хаустова
  • Тетяна Шовкопляс

DOI:

https://doi.org/10.20998/2519-4461.2019.24.68

Ключові слова:

готельно-ресторанний бізнес, проблеми, розвиток, конкурентноспроможність

Анотація

Вирішення проблем розвитку готельно-рестораного бізнесу дасть змогу бути йому конкурентспроможним. Тому подальший розвиток готельного і ресторанного бізнесу неможливий без стимулювання розвитку туризму, рекреації, освіти в галузі готельно - ресторанного бізнесу, сприяння держави, налагодження інформаційної інфраструктури готельного та ресторанного ринку. З нашої точки зору постійне запровадження інновацій, інвестицій та жорстка конкуренція забезпечать збільшення рівня її глобальної та регіональної конкурентоспроможності. Основними напрямами підвищення конкурентоспроможності підприємств індустрії гостинності, на нашу думку, є: персоніфікація обслуговування та орієнтація на потреби клієнтів, створення умов для залучення додаткових інвестицій в об»єкти готельного і ресторанного бізнесу, широке запровадження нових засобів комунікації та інформаційних технологій, яке дозволяє проводити глибоку та системну діагностику підприємств готельного та ресторанного бізнесу та галузі в цілому; підвищення якості наданих послуг і переробка стандартів ISO серії 9000 з метою забезпечення їх взаємозв’язку з конкурентоспроможністю  підприємств, запровадження нових технологій в ділову стратегію підприємств готельно-ресторанного бізнесу (на основі використання мережі Інтернет) з метою просування продуктів та послуг готелів та ресторанів. Поступове вирішення проблем розвитку готельно-рестораного бізнесу дасть змогу бути йому конкурентспроможним на світовому рівні.

##submission.downloads##

Як цитувати

Александрова, В., Хаустова, І., & Шовкопляс, Т. (2019). РОЗШИРЕННЯ СФЕРИ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ З МЕТОЮ ПІДВИЩЕННЯ ЙОГО КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОСТІ. Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки), (24), 68–71. https://doi.org/10.20998/2519-4461.2019.24.68