Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки)
http://es.khpi.edu.ua/
<p>У збірнику представлені результати досліджень та узагальнення актуальних тенденцій вітчизняної та світової економічної системи, стану і перспективи розвитку економіки регіонів, підприємств та організацій; особливості управління інвестиційною діяльністю, інноваціями, бізнесом, економічними ризиками, маркетинговою діяльністю, правове забезпечення підприємств, бізнес-планування, управління фінансами, проблеми обліку й аудиту, соціального прогресу.</p> <p><strong>На підставі Наказу Міністерства освіти і науки України № 409 від 17.03.2020 року в</strong><strong>ключено до категорії «Б» Переліку наукових фахових видань України</strong></p> <p><strong>Індіфікатор медіа R30-02560 (Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення, Рішення №33 від 11.01.2024)</strong></p>uk-UApgpererva@gmail.com (Перерва Петро Григорович)pogser.sp@gmail.com (Погорєлов Сергій Миколайович)ср, 02 кві 2025 15:01:17 +0300OJS 3.2.1.2http://blogs.law.harvard.edu/tech/rss60ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ СТАЛИМ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВА: ОБЛІК ВИТРАТ, ЯКІСТЬ, КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ
http://es.khpi.edu.ua/article/view/326069
<p>Вивчено підходи до сутності поняття «сталий розвиток» та сформульовано поняття «сталий розвиток підприємств галузі туризму і гостинності», що є результатом системних соціальних, екологічних, економічних перетворень, які ґрунтуються на впровадженні інноваційних рішень в ключові бізнес-процеси підприємств та спрямованих на ощадливе використання, збереження природного середовища, створення можливостей та досягнення високої якості життя людей, у т.ч за рахунок забезпечення доступу до якісних послуг роль. Акцентовано увагу на потребі екологізації діяльності підприємств галузі туризму і гостинності, що сприятиме підвищенню фінансових показників та конкурентоспроможності за рахунок залучення додаткової кількості гостей, що цікавляться проблемами навколишнього середовища та стійкості. В Україні має бути створена екосистема впровадження принципів сталості в діяльність підприємств галузі гостинності. На підприємствах галузі туризму і гостинності має бути запроваджено системний підхід до екологічного управління з врахуванням вимог стандартів ISO 14000. Екологічне управління підприємством потребує обліку, аналізу та контролю витрат на проведення екологічних заходів за центрами відповідальності. Доведено, що забезпечення відповідності діяльності підприємств галузі туризму і гостинності принципам сталості має носити комплексний характер. Удосконалено групи критеріїв оцінки відповідності роботи засобу розміщення принципам сталості за рахунок групи критеріїв, які характеризують створення та дотримання готельним підприємством інституційних основ для забезпечення безпеки навколишнього середовища, та групи критеріїв, які характеризують умови забезпечення безбар’єрності підприємств готельно-ресторанного господарства, їх участь в реалізації інклюзивних практик із забезпеченням високої якості сервісних процесів обслуговування.</p>Наталія Якименко-Терещенко, Лариса Стригуль, Михайло Якименко, Анна Лимаренко
Авторське право (c) 2025
http://es.khpi.edu.ua/article/view/326069ср, 02 кві 2025 00:00:00 +0300БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДІАГНОСТИКИ ТА АНАЛІЗУ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
http://es.khpi.edu.ua/article/view/326076
<p>Стаття глибоко аналізує використання бізнес-комунікацій як інструменту діагностики та оцінки ефективності підприємницької діяльності. В роботі представлено детальний огляд визначень комунікації від різних науковців і сформульовано узагальнене визначення, яке висвітлює ключові функції та аспекти комунікацій у бізнес-середовищі. Комунікація описана як багатогранний процес, що включає обмін інформацією, значеннями та ідеями між учасниками для ефективної взаємодії і співпраці, включаючи технічні та соціально-психологічні аспекти. Окрему увагу приділено визначенню основних рис комунікації, таких як цілеспрямованість, багатоканальність, швидкість, адаптивність, які разом формують ефективний комунікаційний процес, сприяючи зміцненню внутрішніх та зовнішніх відносин підприємства та є важливим інструментом своєчасного здійснення діагностики та аналізу господарської діяльності. Визначено роль формальних бізнес-комунікацій, які чітко регламентовані організаційною структурою та є важливими для стратегічного управління і прийняття обгрунтованих рішень. Розроблено методологічні основи впливу бізнес-комунікацій на якість процесів діагностики та аналізу даних, що сприятиме підвищенню ефективності підприємницької діяльності, конкурентних позицій і реагувати на ринкові виклики. Запропоновані висновки важливі для розуміння впливу бізнес-комунікацій на достовірність, глибину та результати проведення діагностики й аналізу ефективності діяльності та можуть бути використані для розробки стратегій управління в сучасних умовах глобалізації та технологічного розвитку.</p>Марія Бугаєва, Людмила Запірченко, Олександр Малихін
Авторське право (c) 2025
http://es.khpi.edu.ua/article/view/326076пн, 03 бер 2025 00:00:00 +0200