«УПРАВЛІННЯ ЗНАННЯМИ» - ЯК НЕВІД’ЄМНА СКЛАДОВА ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ПЕРСОНАЛУ ОРГАНІЗАЦІЇ

Автор(и)

  • Максим Бучнєв
  • Тетяна Анучкіна

DOI:

https://doi.org/10.20998/2519-4461.2019.23.33

Ключові слова:

професійна діяльність, якість, управління знаннями, організація, людський капітал, інтелектуальний капітал, виробничі ресурси, мотивація, компетенції, соціальне партнерство

Анотація

В статті розглянуто теоретичні аспекти професійної підготовки державних службовців, визначено сутність та основні складові управління знаннями в організації, досліджено систему професійного навчання державних службовців в Україні. Визначено фактори впливу на розвиток професіоналізму державних службовців, обґрунтовано необхідність покращення якості підготовки персоналу організації в умовах прискорення процесів трансформації суспільства та змін у професійній діяльності людини, впровадження нових моделей якісного управління організацією, також проаналізовано вплив якості людського капіталу на якість продукції. Надані практичні рекомендації та підходи щодо розробки та впровадження управління знаннями, для створення розвитку та утримання конкурентних переваг організації чи установи. На основі аналізу існуючих підходів до управління знаннями – інформаційного і гуманітарного – зроблено висновок про те що призначенням управління знаннями є: забезпечення організації, новими знаннями, організація їх засвоєння співробітниками, упровадження в практичну діяльність, і тим самим підвищення конкурентоспроможності як співробітників так і організації в цілому. На нашу думку даний напрям є перспективними для подальшого пошуку концептуальних підходів розвитку управління знаннями в організації. Визначення теоретичних засад управління знаннями допоможе здійснити існуючій зв’язок між теоретичним обґрунтуванням і практичним впровадженням, що дозволить в подальшому зробити висновки щодо якісних змін в кадровому забезпеченні організації і спроможності впровадження даного процесу

##submission.downloads##

Як цитувати

Бучнєв, М., & Анучкіна, Т. (2019). «УПРАВЛІННЯ ЗНАННЯМИ» - ЯК НЕВІД’ЄМНА СКЛАДОВА ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ПЕРСОНАЛУ ОРГАНІЗАЦІЇ. Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки), (23), 33–37. https://doi.org/10.20998/2519-4461.2019.23.33