АЛГОРИТМ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ

Автор(и)

  • Світлана Сударкіна
  • Катерина Шереметьєва
  • Тетяна Потоцька

DOI:

https://doi.org/10.20998/2519-4461.2019.1.3

Ключові слова:

стратегічне маркетингове планування, алгоритм, методи, сегментація, таргетування, позиціонування

Анотація

Стратегічне  маркетингове планування (СМП) – це обов’язкова складова процесу планування подальшої діяльності і розвитку підприємства, тому що воно дозволяє зафіксувати, проаналізувати та

врахувати зміни у зовнішньому та внутрішньому середовищі, які суттєво впливають на розвиток підприємства в майбутньому. Для проведення цієї роботи розроблено алгоритм, який включає 8 позицій, що дозволяє систематизувати весь комплекс аналітичних робіт і одержати рішення проблеми подальшого розвитку підприємства (напряму діяльності) з певним ступенем достовірності, зщо визначається самою суттю стратегічного планування. В статті розглянуті основні поняття стратегічного маркетингового планування, представлена сукупність методів, які використовуються, проведена їх структуризація  в залежності від методик використання, точності одержаних результатів та особливостей використання. Певна  увага наділена розгляду зручного, технологічно точного методу STP- планування (сегментація, таргетування, позиціонування), який можна розглядати як доповнення до вже розглянутих методів і дозволяє системно підійти до вирішення дуже важливого питання стратегічного маркетингового планування, а саме – визначення цільового сегменту ринку для даної фірми і позицію товару фірми на цьому ринку. Цінність цього методу в тому, що він органічно зв’язує 3 важливих складових процесу – сегментація, таргетування та позиціонування і дозволяє в комплексі вирішити питання вибору цільового сегменту ринку, що за думкою деяких дослідників, більш, ніж на 50% гарантує успіх діяльності фірми.

##submission.downloads##

Як цитувати

Сударкіна, С., Шереметьєва, К., & Потоцька, Т. (2019). АЛГОРИТМ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ. Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки), (1), 3–7. https://doi.org/10.20998/2519-4461.2019.1.3