DOI: https://doi.org/10.20998/%x

БІЗНЕС - ПРОЦЕСИ МАРКЕТИНГ - ОРІЄНТОВАНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ ХАР-ЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ

Марія Мірошник, Максим Сердюк, Ельвіра Базарова

Анотація


Підприємства харчової промисловості, утворюючи потужне конкурентне середовище, дотримуються певної ринкової орієнтації своєї господарської діяльності та мають значну різновекторність розвитку ринкових бізнес-процесів. В статті деталізовано, що певні групи бізнес-процесів маркетинг - орієнтованого управління підприємств утворюють основні, підтримуючи бізнес-процеси та бізнес-процеси розвитку й управління. Визначено, що основними моделями їх аналізу виступають наступні: модель AS-IS, яка позиціонує сучасний стан бізнес-процесів підприємства; модель TO-BE, завдання якої аналіз та впровадження перспективних пропозицій керівництва підприємства, його співробітників, експертів і системних аналітиків з метою забезпечення стійкого функціонування й розвитку бізнес - процесів маркетинг - орієнтованого управління підприємством на стратегічну перспективу; ERP система, програма якої адаптована під український облік, контроль та аналіз всіх основних економічних бізнес - операцій підприємства; WMS система, до основних функцій якої належить управлення складськими бізнес - процесами; TMS система, завданням якої є автоматизація бізнес процесів транспортної логістики та CRM система як система управління ефективністю взаємин із клієнтами за рахунок автоматизації всіх бізнес - процесів комунікаційної спрямованості компанії. Практична реалізація означених моделей та систем може бути здійснена на основі функціонального методу моделювання (формат опису бізнес-процесу - IDEF0); моделювання потоків даних (нотація DFD) або потоків робіт (нотація IDEF3). Проведено соціологічні дослідження щодо визначення значущості створення бізнес - процесів на маркетинг – орієнтованому підприємстві та параметрів, які у якості головних завдань їх моделювання, виступають домінуючими.


Ключові слова


бізнес-процес; маркетинг – орієнтоване підприємства; процесний підхід; управління; моделі бізнес-процесів

Повний текст:

PDF


Copyright (c) 2020 Марія Мірошник, Максим Сердюк, Ельвіра Базарова