ДОСЛІДЖЕННЯ БРЕНДУ РОБОТОДАВЦЯ У КАДРОВО-МОТИВАЦІЙНОМУ КОНТЕКСТІ, ЯК СКЛАДОВОЇ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
Анотація
У наданій статті виконано наукометричну систематизацію поняття «бренд роботодавця» з метою його більш глибокого вивчення та максимального практичного застосування на вітчизняних підприємствах в сучасних умовах. Здійснено комплексне дослідження поняття «бренд роботодавця» у кадрово-мотиваційному контексті, як складової економічного розвитку підприємства в Україні. Виконано виділення низки науковців, які займалися питаннями наукових, методичних, практичних досліджень з зазначеного напрямку. В обраному напрямку дослідження здійснено виокремлення науковців та фахівців, які досліджували певні аспекти поняття «бренд роботодавця» з врахуванням певних мотиваційно-орієнтованих аспектів. На основі аналізу та застосування логіко-аналітичних дій виконано кадрово-мотиваційне вивчення низки понять «бренд роботодавця» з урахуванням авторської точки зору. Визначено, що мотиваційній складовій в визначенні поняття «бренд роботодавця» приділялась, на думку автора, не достатньо істотна увага. На основі авторського бачення виконано удосконалення та розширення мотиваційно-орієнтованого підґрунтя формування бренду роботодавця і виділення відповідної система мотиваційно-орієнтованих факторів формування бренду роботодавця. В рамках системи мотиваційно-орієнтованих компонент бренду роботодавця, з урахуванням напрямку дослідження та авторського бачення, запропоновано виділяти такі мотиваційно-орієнтовані компоненти бренду роботодавця, як: матеріальна, не матеріальна, соціальна, культурна, професійна-кваліфікаційна, функціонально-фізіологічна та психологічна. Виконано опис наведених мотиваційно-орієнтовані компонент бренду роботодавця з урахуванням авторської точки зору. На основі виділення мотиваційно-орієнтовані компонент автором здійснення удосконалення поняття «бренд роботодавці» у кадрово-мотиваційному контексті з метою більш широкого практичного застосування.