УПРАВЛІННЯ СТІЙКИМ РОЗВИТКОМ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА

Автор(и)

  • Олена Замула кандидат економічних наук, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», доцент кафедри менеджменту; м. Харків, Україна
  • Олексій Замула кандидат технічних наук, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», доцент кафедри підприємництва, торгівлі і логістики; м. Харків, Україна

Анотація

Управління стійким розвитком ресторанного господарства останнім часом набуває великого значення в процесі забезпечення його довготривалого успіху і конкурентоспроможності. Це пов’язано з наростаючими потребами суспільства в безпеці та забезпеченні принципу рівності і можливості реалізації прав всіх його членів. Стійке управління ресурсами та різноманіттям у ресторанах має вирішальне значення як для декарбонізації, що має зупинити деградацію навколишнього середовища, так і для інклюзивного розвитку, що сприятиме покращенню умов життя поточних та майбутніх поколінь.

У статті розкривається проблема розробки практичних рекомендацій щодо управління стійким розвитком ресторанного господарства. Тому важливо проаналізувати існуючі підходи до планування заходів із забезпечення економії та результативного використання усіх видів ресурсів для визначення ефективнішого способу надання послуг, а також дослідити методи організації взаємодії з клієнтами, працівниками та громадою для якнайповнішої реалізації прав всіх членів суспільства.

Для забезпечення довготривалого успіху і конкурентоспроможності ресторанного господарства його менеджерам пропонується на основі концепції  стійкого розвитку здійснювати низку практичних заходів, які дозволять пом’якшити вплив на навколишнє середовище, пов’язаний з процесами приготування і доставки страв. Разом з цим зменшиться рівень втрат всіх видів використовуваних ресурсів та збільшиться ефективність діяльності закладів. Задля досягнень цілей сталого розвитку в межах окремого ресторану запропоновано управляти різноманіттям на різних рівнях: персонал, клієнти, громада. Це сприятиме покращенню організаційної поведінки на рівні закладу, збільшенню рівня задоволеністю роботою та зростанню продуктивності праці персоналу. А різним клієнтами ресторану буде забезпечена доступність послуг, яка, по-перше, відповідатиме їх вподобанням, а, по-друге, сприятиме подоланню фізичних та психологічних бар’єрів для клієнтів з особливими потребами.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-24

Як цитувати

Замула, О., & Замула, О. (2024). УПРАВЛІННЯ СТІЙКИМ РОЗВИТКОМ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА. Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки), (5), 33–37. вилучено із http://es.khpi.edu.ua/article/view/320969