ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ОНЛАЙН-МАРКЕТИНГУ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ НА В2В РИНКУ

Автор(и)

  • Марія Літвиненко кандидат технічних наук, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», доцент кафедри економіки і маркетингу; м. Харків, Україна
  • Рєсані Шиладзе Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», магістр; м. Харків, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/2519-4461.2023.4.72

Анотація

У статті проаналізовано економічну сутність маркетингових інструментів. Виявлено необхідність застосування маркетингових інструментів для просування товарів на В2В ринках у сучасних умовах господарювання. Визначено роль маркетингових інструментів у просуванні промислових товарів. У статті досліджуються базові маркетингові інструменти у сфері В2В, які є ефективними під час просування продукції промисловими підприємствами у сучасних умовах ведення бізнесу. Визначено, що інтернет-продажі В2В мають свої особливості, а для безпосередніх контактів з потенційними партнерами потрібно використовувати вебаналітику. Розглянуто основні канали збуту В2В-середовища. Успішні B2B компанії мають одну спільну рису: вони розуміють свою конкурентну перевагу, а цифрові інструменти допомагають їм її досягти. Якщо певний веб-сайт не виділяється серед своїх конкурентів, він, швидше за все, легко втратить наявних та потенційних клієнтів. Хоча світ B2B-бізнесу величезний і, безумовно, різноманітний, більшість платформ електронної комерції та управління ринком B2B функціонують дуже схоже. Для того, щоб забезпечити бездоганний клієнтський досвід і полегшити ведення бізнесу іншим, необхідна платформа електронної комерції з функціями, спеціально розробленими для компаній, тобто продавців. Тому результати цього дослідження будуть корисними на ринку B2B для підвищення ефективності бізнесу не лише для українських компаній, але й для іноземних компаній, які працюють у нестабільному бізнес-середовищі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-07

Як цитувати

Літвиненко, М., & Шиладзе, Р. (2023). ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ОНЛАЙН-МАРКЕТИНГУ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ НА В2В РИНКУ. Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки), (4), 72–76. https://doi.org/10.20998/2519-4461.2023.4.72