ТОВАРНА І ЦІНОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА ПРИ МАРКЕТИНГОВОМУ ПОЗИЦІОНУВАННІ ІННОВАЦІЙНОГО ТОВАРУ НА РИНКУ

Автор(и)

  • Петро Перерва Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», завідувач кафедри менеджменту інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин; м. Харків, Україна
  • Тетяна Кобєлєва Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», доцент кафедри менеджменту інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин; м. Харків, Україна
  • Марія Маслак Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», доцент кафедри менеджменту інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин, Україна
  • Олександра Косенко Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», професор кафедри економіки і маркетингу, Україна
  • Надія Ткачова Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», доцент кафедри економіки і маркетингу, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/2519-4461.2021.3.43

Анотація

Становлення постіндустріального технологічного устрою виробництва у першій половині ХХІ століття, розвиток та поширення шостого технологічного устрою у контексті формування глобального інноваційно-технологічного простору визначили сучасну державну економічну політику України. Вона спрямована на досягнення сталого динамічного розвитку країни на основі диверсифікації економіки та відмови від сировинної орієнтації розвитку. Основним вектором державної індустріально-інноваційної товарно-цінової політики є створення конкурентоспроможних та експортно-орієнтованих товарів, робіт та послуг у сфері виробництва та послуг. У статті доведено, що як двигун економічного зростання все частіше використовується фактор інновацій. Для підвищення конкурентоспроможності українських підприємств на ринку необхідне грамотне просування та позиціонування інноваційної продукції. Розглянуто різноманітні методи позиціонування інноваційної продукції, які будуть актуальними на сучасному етапі розвитку економіки України. Позиціонування товару - те місце, яке даний товар посідає у свідомості споживача проти аналогічним товаром конкурента. Це складний процес, що складається з цілого набору вражень та відчуттів, що складаються у споживачів. Позиціонування - це спосіб, яким споживач ідентифікує конкретний продукт відповідно до його найважливіших характеристик. У статті виявлено особливості позиціонування інноваційної продукції на ринку України. Щодо нового напряму наукових досліджень для українських вчених є маркетинг інноваційної продукції. Вивчення існуючих технологій позиціонування та інновацій у світовій практиці стає особливо актуальним для розробки власної стратегії позиціонування як ефективного маркетингового інструменту на високотехнологічних ринках.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-25

Як цитувати

Перерва, П., Кобєлєва, Т., Маслак, М., Косенко, О., & Ткачова, Н. (2021). ТОВАРНА І ЦІНОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА ПРИ МАРКЕТИНГОВОМУ ПОЗИЦІОНУВАННІ ІННОВАЦІЙНОГО ТОВАРУ НА РИНКУ. Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки), (3), 43–48. https://doi.org/10.20998/2519-4461.2021.3.43