БІЗНЕС - ПРОЦЕСИ МАРКЕТИНГ - ОРІЄНТОВАНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ ХАР-ЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Марія Мірошник кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри економіки та маркетингу Національного технічного уніве-рситету «Харківський політехнічний інститут», Україна
  • Максим Сердюк Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», студент; м. Харків, Україна
  • Ельвіра Базарова аціональний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», студент; м. Харків, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/2519-4461.2020.2.60

Ключові слова:

бізнес-процес, маркетинг – орієнтоване підприємства, процесний підхід, управління, моделі бізнес-процесів

Анотація

Підприємства харчової промисловості, утворюючи потужне конкурентне середовище, дотримуються певної ринкової орієнтації своєї господарської діяльності та мають значну різновекторність розвитку ринкових бізнес-процесів. В статті деталізовано, що певні групи бізнес-процесів маркетинг - орієнтованого управління підприємств утворюють основні, підтримуючи бізнес-процеси та бізнес-процеси розвитку й управління. Визначено, що основними моделями їх аналізу виступають наступні: модель AS-IS, яка позиціонує сучасний стан бізнес-процесів підприємства; модель TO-BE, завдання якої аналіз та впровадження перспективних пропозицій керівництва підприємства, його співробітників, експертів і системних аналітиків з метою забезпечення стійкого функціонування й розвитку бізнес - процесів маркетинг - орієнтованого управління підприємством на стратегічну перспективу; ERP система, програма якої адаптована під український облік, контроль та аналіз всіх основних економічних бізнес - операцій підприємства; WMS система, до основних функцій якої належить управлення складськими бізнес - процесами; TMS система, завданням якої є автоматизація бізнес процесів транспортної логістики та CRM система як система управління ефективністю взаємин із клієнтами за рахунок автоматизації всіх бізнес - процесів комунікаційної спрямованості компанії. Практична реалізація означених моделей та систем може бути здійснена на основі функціонального методу моделювання (формат опису бізнес-процесу - IDEF0); моделювання потоків даних (нотація DFD) або потоків робіт (нотація IDEF3). Проведено соціологічні дослідження щодо визначення значущості створення бізнес - процесів на маркетинг – орієнтованому підприємстві та параметрів, які у якості головних завдань їх моделювання, виступають домінуючими.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-03-24

Як цитувати

Мірошник, М., Сердюк, М., & Базарова, Е. (2020). БІЗНЕС - ПРОЦЕСИ МАРКЕТИНГ - ОРІЄНТОВАНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ ХАР-ЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ. Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки), (2), 60–67. https://doi.org/10.20998/2519-4461.2020.2.60