ВЛАСНИЙ БІЗНЕС НА ХВИЛІ СУЧАСНОСТІ

Автор(и)

  • Олександра Літвиненко
  • Марія Літвиненко кандидат технічних наук, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», доцент кафедри економіки і маркетингу; м. Харків, Україна
  • Марія Мірошнік кандидат технічних наук, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», доцент кафедри економіки і маркетингу; м. Харків, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/2519-4461.2020.2.28

Ключові слова:

власний бізнес, Інтернет-простір, дропшипінг, Digital агентства, рекламний креатив, лендінг, тест реклама, високомаржинальний продукт, бізнес процес

Анотація

Висвітлено значимість розвитку Інтернету, що призвів до значних змін, як у реальному, так і в електронному бізнесі. Показано, що у низці регіонів світу Інтернет давно вже замінив телебачення, телефонію, пошту і навіть живе спілкування. І якщо модель існування суспільства і економічний стан людства різко не зміниться, то більшість виробничих та сервісних компаній просто припинять фізичне існування своїх front-офісів, перевівши їх у віртуальний світ. В ході дослідження суті та особливостей маркетингу в сучасному електронному бізнесі зроблено висновки, що сьогодні для компаній, що ведуть свою діяльність у Інтернет- просторі, присутність в соціальних медіа стала, по суті, обов'язковим елементом в маркетинговій діяльності. Зазначено, що кінцева мета соціальних мереж – стати не просто засобом соціальних комунікацій із суспільством, а площиною для досягнення бізнес-цілей, таких як формування потреби в послугах, генерація лідів і продажу на «фініші». В роботі розглянуто проект з підвищити ефективність підприємницької та маркетингової діяльності шляхом створення креативних продажів через Інтернет простір у сфері імпульсних покупок, поєднуючи послуги Digital агентства і дропшиппінгу. Показано, що для реалізації цього бачення необхідно прорахувати мінімальний набір чинників: аналіз конкурентного поля, аналіз сильних, слабких сторін, можливостей та загроз, сформувати бізнес-модель та ціннісну пропозицію, визначити етапи реалізації проекту та прорахувати доходи та витрати. Розроблено детальну схему реалізації бізнес процесів компанії, яка поєднує функціонал Digital агентства та дропшиппінгу. При розробці схеми реалізації бізнес процесів мінімізовано ризики, що властиві дропшиппінгу. Надано оцінку результативності маркетингової діяльності в соціальних мережах на прикладі продажу «дитячих шляпок з вушками».

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-03-24

Як цитувати

Літвиненко, О., Літвиненко, М., & Мірошнік, М. (2020). ВЛАСНИЙ БІЗНЕС НА ХВИЛІ СУЧАСНОСТІ. Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки), (2), 28–34. https://doi.org/10.20998/2519-4461.2020.2.28