УПРАВЛІННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИМИ РЕСУРСАМИ ЯК ЕЛЕМЕНТ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Тетяна Коляда Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», аспірант; м. Харків, Ukraine
  • Микола Горбунов Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», доцент; м. Харків, Ukraine
  • Олена Лінькова Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», доцент; м. Харків, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20998/2519-4461.2021.1.48

Анотація

Досліджується технологічний менеджмент як основа розвитку підприємства. Проаналізовано наявні підходи до тлумачення змісту
технологічних інновацій з метою обґрунтування наукової методології цієї царини знань та виду функціонального менеджменту. Проведено
аналіз інструментів технологічного менеджменту, який передбачає використання сучасних методів, форм і способів аналізу, оцінки та
впровадження нових технологій (технологічний аудит, консалтинг і трансферт). Описано функції управління технологічними ресурсами, такі
як оптимізація, збагачення, захист. З’ясовано, що технологічні інновації є основою економічного зростання і процвітання населення кожної
країни. Виділено фактори, які визначають обсяги інноваційних інвестицій, ефективність інновацій, поширення інновацій та імітацій, а також
форми інноваційної конкуренції. Окреслено, що для реалізації задач управління технологічними ресурсами, необхідний системний підхід
щодо реалізації моніторингу, трансферу, імітацій та ін. Зроблено висновки про значення технологічного менеджменту для зростання бізнесу
як процесу технологічного аудиту, консалтингу, трансферу, моніторингу, нормування. З’ясовано, що розвиток і застосування технологічного
менеджменту має принципове значення для реалізації науково-технічного потенціалу України.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-02-15

Як цитувати

Коляда, Т., Горбунов, М., & Лінькова, О. (2021). УПРАВЛІННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИМИ РЕСУРСАМИ ЯК ЕЛЕМЕНТ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА. Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки), (1), 48–52. https://doi.org/10.20998/2519-4461.2021.1.48