ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ЯК СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Олена Кітченко кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри економіки та маркетингу Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»; м. Харків, Україна
  • Ірина Коваль студент кафедри економіки та маркетингу Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»; м. Харків, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/2519-4461.2021.1.8

Анотація

У статті розглядаються питання пов’язані з необхідністю використання маркетингових комунікацій для донесення до свідомості цільової аудиторії
переваг використання продуктів чи послуг підприємства. Встановлено, що на сьогодні одним з найефективніших способів збільшення продажів
та завоювання певної частки ринку є використання можливостей Інтернет площини. На сьогодні використання інструментів Інтернет-маркетингу
є одним з пріоритетних напрямів діяльності будь якого підприємства. Проаналізовано визначення поняття Інтернет-маркетинг, та встановлено що
його можна поділити на три смислові частини. Досліджено питання про співвідношення сфер традиційного маркетингу і Інтернет-маркетингу.
Визначено, що Інтернет є допоміжним, але не основним інструментом під час здійснення маркетингової комунікаційної політики. Для більш
детального вивчення питання про співвідношення традиційного маркетингу і Інтернет-маркетингу розглянуті нові можливості Інтернет-
маркетингу з позиції комплексу маркетингу 4Р. За кожним з елементів комплексу маркетингу проведено аналіз і встановлено, що під продуктом
в Інтернет-маркетингу розуміють ті ж товари і послуги, які поширюються офлайн, але при цьому, Інтернет-маркетинг надає широкі можливості
для кастомізації споживачів. Такий елемент маркетинг-міксу як ціна в Інтернеті зазнав мінімальної трансформації, але спрощує деякі процеси.
Також Інтернет створив нові канали для дистрибуції. Елемент просування зазнав найбільшої трансформації, з’явилися нові унікальні інструменти
просування в Мережі. Виділено певний ряд особливостей які має Інтернет-маркетинг. До них слід віднести: актуалізацію ключової ролі
споживачів; відсутність просторової локалізації; прискорене прийняття рішень в процесі комунікації; невеликі витрати на комунікаційну
компанію при її суттєвих масштабах; наявність можливостей отримувати детальну інформацію про споживача. Виділено ряд переваг застосування
інструментів Інтернет-маркетингу у порівнянні з традиційним маркетингом. Визначено, що існують деякі складнощі під час впровадження в життя
інструментів Інтернет-маркетингу. Розглянуті основні інструменти Інтернет-маркетингу, за допомогою яких підприємства можуть налаштовувати
та проводити роботу з просування продуктів в Мережі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-02-05

Як цитувати

Кітченко, О., & Коваль, І. (2021). ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ЯК СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА. Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки), (1), 8–12. https://doi.org/10.20998/2519-4461.2021.1.8