ДІЛОВЕ СПІЛКУВАННЯ У ЗАКЛАДАХ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ

Автор(и)

  • Ірина Юр’єва Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», доцент кафедра економічного аналізу та обліку ;м. Харків, Ukraine
  • Ганна Гаряєва Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», доцент кафедри права; м. Харків, Україна, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20998/2519-4461.2020.5.39

Анотація

Сучасне розуміння питання ділового спілкування багатозначне.. Мова ділової людини особлива, тому що помилки у вимові і вживанні слів
відволікають співрозмовника від суті ділової розмови, а іноді і призводять до непорозумінь. Мова завжди повинна відповідати ситуації,
культурному і професійному рівню слухачів. З цим пов’язане і вживання жаргонів чи сленгових виразів. Деякі із жаргонних слів дуже яскраві
і точні, і якщо ужити їх у неформальній обстановці, до місця й у розмові зі співрозмовником, що напевне знає їхнє значення, то це цілком
припустимо. Ділова людина повинна утриматися від уживання жаргонних слів. Мова повинна бути зрозуміла співрозмовнику. Тому варто
обережніше вживати професійні слова, за допомогою яких представники однієї професії розмежовують близькі поняття, що мають для
неспеціалістів загальну назву. При цьому професійні слова відрізняються від офіційних наукових термінів.. Спілкування – це міжособистісна
та між групова взаємодія, основу якої становлять пізнання одне одного і обмін певними результатами психічної діяльності (інформацією,
думками, почуттями, оцінками та ін.).Способом спілкування, що призначений для передавання інформації, можна вважати повідомлення.
Спрямованість у стилі ділового спілкування може бути різною — на іншого або на себе. За допомогою спілкування передаються певні
відомості від однієї людини до іншої як під час безпосереднього спілкування , так і через різні засоби масової комунікації. До способів
спілкування, відносять також способи впливу однієї людини на іншу (або інших). Будь-який вплив здійснюється з метою формування,
закріплення або зміни установок, поглядів, взаємин, почуттів, дій тощо. Психологічні механізми різних за природою видів впливу не однакові.
Ключові слова: спілкування; управління; заклад, готельно-ресторанний бізнес; виробництво; організація; принципи; працівник;

Біографія автора

Ірина Юр’єва, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», доцент кафедра економічного аналізу та обліку ;м. Харків

кандидат
економічних наук, доцент

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-11-16

Як цитувати

Юр’єва, І., & Гаряєва, Г. (2020). ДІЛОВЕ СПІЛКУВАННЯ У ЗАКЛАДАХ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ. Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки), (5), 39–42. https://doi.org/10.20998/2519-4461.2020.5.39