ЗАСТОСУВАННЯ ПРОВІДНИХ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ

Автор(и)

  • Ірина Юр’єва кандидат економічних наук, доцент, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», доцент кафедра економічного аналізу та обліку ;м. Харків, Україна

Анотація

Сучасне ефективне виробництво потребує швидкого розвитку інформаційно-комунікаційних технологій , швидкому та якісному процесу їх впровадження і використання. Впровадження інформаційних технологій на підприємстві тісно пов'язане з перебудовою організаційної структури бізнес- процесів, удосконаленням традиційних структур виробництва, що приводить не тільки до залучення крупних інвестицій у цей процес, але і викликає супротив організаційним перетворенням з боку персоналу . Аналіз стану проблем впровадження і управління інформаційно - комунікаційними технологіями в цей час показує явну недостатню опрацьованість окремих аспектів і системи в цілому. Основну увагу необхідно приділяти процесу вибору технології, впровадження, супроводу в системі управління підприємством для того, щоб одержати вимірюваний ефект від їхнього використання. У цей час головну роль в ступені успішності інвестицій в інформаційно-комунікаційні технології відіграють не кошторис на придбання комп’ютерної техніки ,а новітнє устаткування ,яке функціонує на підприємстві, наявність адаптованих до виробництва програмних продуктів, будування оперативних процесів надання і підтримки інформаційно-комунікаційних послуг Кризові тенденції в економіці стимулюють керівників підприємства мати спеціалістів, які спроможні зробити необхідний суворий відбір нових технологій, які повністю відповідають напрямам стратегічної діяльності, що приводять до підвищення ефективності, підприємства з всебічним обліком витрат на впровадження доцільних провідних інформаційно-комунікаційних технологій. .За умов невизначеності зовнішнього середовища, темпів змін, наявність сучасних інформаційно-комунікаційних технологій стала дієвим елементом ефективного управління з точки зору технологічних нововведень .В статті визначено, що управління комунікацією - управління взаємодіями між людьми, які, у свою чергу, управляють засобами комунікацій в процесі самої комунікації. Зазначено, що як і в будь-якій іншій системі, управління комунікаціями передбачає реалізацію наступного комплексу функції: планування, організація, облік, мотивація і контроль. Зроблено висновок, що управління процесом комунікації - це комплекс впливів на засоби комунікації і співробітників, які здійснюють даний процес за допомогою даних засобів. Створення, впровадження і становлення інформаційних ресурсів на підприємстві здійснюється за такими напрямками: визначення проблем і формулювання інформації, яка необхідна для вирішення даних проблем; визначення необхідних джерел інформації для вирішення проблемних ситуацій; набір засобів для діагностування проблем організації, збір, обробка і аналіз інформації, яка необхідна для вирішення знайдених проблем; розробка і оцінка завдань для керівників різних ланок чи співробітників, які ухвалюють рішення. Задля виживання в конкурентному середовищі необхідно впроваджувати низку заходів із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій щодо інформаційної безпеки, яка в свою чергу усуває ризик виникнення питань фінансово-економічної безпеки.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-08-31

Як цитувати

Юр’єва, І. (2020). ЗАСТОСУВАННЯ ПРОВІДНИХ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ. Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки), (4), 45–48. вилучено із http://es.khpi.edu.ua/article/view/226065