Розвиток організаційно-економічного механізму управління розвитком індустрії туризму та гостинності

Автор(и)

  • Petr Grigorievich Pererva Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», завідувач кафедри менеджменту інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин, Україна
  • Andrey Vasilyevich Kosenko Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», професор кафедри менеджменту інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин, Україна
  • Maria Vladimirovna Maslak Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», старший викладач кафедри менеджменту інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин, Україна
  • Viktoriya Oleksandrivna Matrosova Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», доцент, викладач кафедри менеджменту інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин, Україна
  • Iryna Vladimirovna Dolyna Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», профессор кафедри менеджменту інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

туризм, гостинність, економіка, організація, менеджмент, механізм, підприємства, ефективність

Анотація

У статті розглянуті питання вирішення цілого ряду економічних, організаційних, соціальних, правових проблем, які мають сприяти піднесенню сфери туризму в Україні, збільшення її вкладу в національну економіку, підвищення її рейтингу в світових показниках туристських потоків. Володіючи мультиплікативним ефектом, туризм здатний створити передумови для економічного підйому багатьох українських регіонів, збільшення зайнятості населення, стати доступним для всіх верств населення незалежно від рівня доходу і більш повного задоволення потреб громадян у відпочинку. Проведений аналіз виявив нагальну необхідність проведення наукових досліджень по ровитку організаційно-економічного механізму управління розвитком сфери туризма та гостинності.
Доведено, що в умовах обмеженого бюджету нашої країни туристським підприємствам в Україні, які в цей час активно розвиваються, важливо адаптуватися до нових технологій, впроваджувати хмарні системи і користуватися різними інтернет-платформами. Технологічні інновації в гостинності спрямовані на поліпшення якості послуг, що надаються, тобтона підвищення комфортності клієнта, туриста, а також на оптимізацію витрат в діяльності підприємства. Все це дозволяє домогтися поліпшення показників організації, підвищити конкурентоспроможність і привабливість в очах потенційних клієнтів.
Забезпечення ефективних організаційно-економічних умов розвитку туризму в регіоні досягається шляхом вирішення задач державної політики в області регулювання регіонального туризму. Від того, наскільки ефективно інтегрована сфера надання комплексу туристичних послуг в економічну систему території, у в чому залежить і рівень її соціально-економічного розвитку в цілому. Сукупність завдань в області регулювання регіонального туризму можна розділити на два блоки: організаційні та економічні. Авторами обгпрунтовано, що для подальшого успішного розвитку туризму і гостинності в нашій країні і в її окремих регіонах в даний час необхідно докласти зусиль щодо вдосконалення організаційно-економічного механізму розвитку індустрії туризму та гостинності в нашій країні.
Обгрунтиовано, що в умовах трансформаційного суспільства інноваційна інфраструктура повинна сприяти входженню науки в ринкове середовище, розвитку підприємництва в науково-технічній сфері, тому її формування багато в чому визначається станом ринкової інфраструктури. В цілому інноваційна інфраструктура в готельній індустрії є організаційну, матеріальну, фінансово-кредитну, інформаційну базу для створення умов, що сприяють ефективній акумуляції та розподілу коштів, а також надання послуг високої якості.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-29

Як цитувати

Pererva, P. G., Kosenko, A. V., Maslak, M. V., Matrosova, V. O., & Dolyna, I. V. (2018). Розвиток організаційно-економічного механізму управління розвитком індустрії туризму та гостинності. Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки), (48), 121–127. https://doi.org/10.20998/%x