УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИЧНОГО ТА ОРГАНІЗАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВЗАЄМОДІЇ ВНУТРІШНЬОГО Й ЗОВНІШНЬОГО ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ ДЕРЖАВНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Анотація
У статті розглянуто напрями удосконалення методичного та організаційного забезпечення взаємодії внутрішнього і зовнішнього фінансового контролю державних підприємств. Наголошено на необхідності узгодження контрольних процедур, впровадження ризик-орієнтованого підходу та створення єдиної інформаційної системи фінансового контролю. На основі висновків звіту SIGMA визначено ключові проблеми практичного застосування контролю, зокрема недостатню координацію між органами зовнішнього аудиту та управлінськими структурами державних підприємств. З урахуванням вимог програми Ukraine Facility обґрунтовано доцільність створення єдиного органу управління державним сектором, який забезпечуватиме централізований моніторинг виконання рекомендацій Держаудитслужби та Рахункової палати. Удосконалення методичного й організаційного забезпечення запропоновано здійснювати відповідно до міжнародних стандартів, зокрема INTOSAI GOV 9150, ISSAI 300 та ISSAI 3100.