ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО: ДІАГНОСТИКА ТА ОПТИМІЗАЦІЯ РОЗВИТКУ ЗА ДОПОМОГОЮ ЛОГІСТИЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ

Автор(и)

  • Марина Семикіна доктор економічних наук, професор, Центральноукраїнський національний технічний університет, професор кафедри економіки, підприємництва та готельно-ресторанної справи, м. Кропивницький, Україна
  • Сергій Нісфоян кандидат економічних наук, Центральноукраїнський національний технічний університет, доцент кафедри економіки, підприємництва та готельно-ресторанної справи, м. Кропивницький, Україна
  • Людмила Запірченко кандидат економічних наук, доцент, Центральноукраїнський національний технічний університет, доцент кафедри економіки, підприємництва та готельно-ресторанної справи, м. Кропивницький, Україна
  • Богдан Дмитришин кандидат економічних наук, доцент, Центральноукраїнський національний технічний університет, доцент кафедри економіки, підприємництва та готельно-ресторанної справи, м. Кропивницький, Україна
  • Григорій Савеленко кандидат технічних наук, Центральноукраїнський національний технічний університет, доцент кафедри економіки, підприємництва та готельно-ресторанної справи, м. Кропивницький, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/2519-4461.2024.5.100

Анотація

Стаття розглядає роль інтеграції логістичного менеджменту та електронної комерції в оптимізації розвитку торговельного підприємництва під час війни та на етапі післявоєнного економічного відновлення. Проаналізовано еволюцію торговельного підприємництва в світі та в Україні. Розкрито  наукові підходи до визначення його сутності, а також логістичного менеджменту та електронної комерції. Запропоновано авторське тлумачення ключових понять. Розкрито проблеми розвитку торговельного підприємництва в умовах війни, пов'язані з логістичними процесами і використанням електронної комерції. У дослідженні обгрунтовано роль діагностики цих проблем для прийняття оптимальних управлінських рішень під час воєнного та післявоєнного відновлення. Запропоновано напрямки застосування інструментів логістичного менеджменту та електронної комерції у торговельному підприємництві. Розроблено науково-практичні рекомендації для підприємств щодо впровадження ефективних логістичних стратегій і розвитку електронної комерції з урахуванням специфіки воєнних реалій та повоєнного періоду. Ці рекомендації враховують реалії воєнного та післявоєнного часу, покликані допомогти бізнесу адаптуватися до нових умов. У статті визначено та обґрунтовано синергетичну взаємодію логістичного менеджменту та електронної комерції як рушія розвитку торговельного підприємництва в Україні. Проаналізовано приклади успішних компаній, які поєднують ці інструменти, підкреслюючи їхню ефективність на сучасних ринках. Отримані результати можуть стати основою для розробки стратегій підтримки малого та середнього бізнесу в Україні та формування державної політики у сфері торговельного підприємництва.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-15

Як цитувати

Семикіна, М., Нісфоян, С., Запірченко, Л., Дмитришин, Б., & Савеленко, Г. (2024). ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО: ДІАГНОСТИКА ТА ОПТИМІЗАЦІЯ РОЗВИТКУ ЗА ДОПОМОГОЮ ЛОГІСТИЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ. Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки), (5), 100–109. https://doi.org/10.20998/2519-4461.2024.5.100