СТРАТЕГІЯ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ: РОЗВИТОК, УПРАВЛІННЯ ТА КАДРОВА ОСНОВА

Автор(и)

  • Юлія Татаринцева кандидат економічних наук, доцент, кафедра обліку і фінансів, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», м. Харків, Україна

Анотація

У дослідженні проаналізовано особливості розвитку цифрового маркетингу, його стратегічне управління та кадрове забезпечення. Виявлено, що розвиток цифрового маркетингу тісно пов'язаний з постійними технологічними змінами, що вимагають оновлення підходів до його управління. Обґрунтовано важливість формулювання ефективних стратегій управління цифровим маркетингом у контексті системного підходу, що передбачає інтеграцію маркетингових функцій і використання технологічних інструментів для досягнення бізнес-цілей. Проаналізовано основні складові ефективного управління цифровим маркетингом у контексті змінюваного технологічного середовища, що дозволяє формулювати обґрунтовані стратегії для підприємств. Узагальнено поняття та сутність стратегій цифрового маркетингу, зокрема, роль кадрового потенціалу, що є критично важливим для їх успішної реалізації. Досліджено основні вимоги до професіоналів у цій сфері, визначено ключові компетенції, які є необхідними для досягнення успіху в управлінні цифровим маркетингом. Зроблено висновок, що стратегічне управління в цій галузі повинно враховувати не лише технологічні аспекти, але й потребу у висококваліфікованих кадрах, здатних адаптуватися до швидких змін на ринку. Обґрунтовано важливість впровадження системного підходу до управління, де кадрові ресурси є одним із ключових факторів успіху. Визначено поняття системи управління цифровим маркетингом, а також виділено суб'єкти та об'єкти цієї системи, що дозволяє чітко окреслити ролі та взаємодію учасників управлінського процесу Практична значущість дослідження полягає в розробці рекомендацій для підприємств щодо оптимізації процесів управління цифровим маркетингом та вдосконалення кадрової політики в контексті цифровізації. Результати можуть бути використані для створення ефективних стратегій, які сприятимуть досягненню високих результатів у конкурентному середовищі цифрової економіки.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-11-16

Як цитувати

Татаринцева, Ю. (2024). СТРАТЕГІЯ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ: РОЗВИТОК, УПРАВЛІННЯ ТА КАДРОВА ОСНОВА. Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки), (6), 33–39. вилучено із http://es.khpi.edu.ua/article/view/321577