КАРТОГРАФУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МСП ТА ВИЯВЛЕННЯ СТРИМУЮЧИХ І ДОПОМІЖНИХ ФАКТОРІВ ДЛЯ АКТИВІЗАЦІЇ ЦІЄЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Анотація
Спроби визначення та концептуалізації соціальних інновацій були представлені в різних дослідженнях, що призвело до академічних розбіжностей щодо обсягу цього поняття. З точки зору політика Європейського Союзу, концепції соціального підприємництва та соціальних інновацій є важливими, оскільки вони відповідають потребам згуртованості даного суспільства, слугуючи цілями як для державної політики, так і для ініціатив громадянського суспільства. Корпоративна соціальна відповідальність (КСВ) різними дослідниками визначається по-різному. У той час як КСВ є корпоративною концепцією, корпорації очолюють приватні особи, і КСВ в першу чергу відображається в їхніх рішеннях, поглядах і поведінці. У попередньому дослідженні ми з колегою розглянули питання, пов'язані з корпоративною соціальною відповідальністю, за допомогою одноразового опитування, проведеного серед 43 компаній, що базуються в Угорщині або мають філію.