ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ ЩОДО СОЦІАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ, ЩО ВПРОВАДЖУЮТЬ СОЦІАЛЬНІ ІННОВАЦІЇ
Анотація
У статті досліджується зростаюча роль соціальних підприємств, які надають перевагу не тільки прибутку, але й соціальним, і екологічним цілям. Незважаючи на зростаючу популярність соціальних підприємств, фактори, що впливають на поведінку споживачів щодо них, недостатньо досліджені. Ця стаття намагається заповнити цю прогалину шляхом огляду літератури про поведінку споживачів і соціальні підприємства, зосереджуючись на ролі соціальних інновацій. Завдяки систематичному огляду літератури він визначає ключові фактори, що впливають на залучення споживачів, включаючи етичні проблеми, сприйнятий соціальний вплив, довіру та прозорість. Це дослідження сприяє зростанню обсягу літератури про соціальні інновації та поведінку споживачів, пропонуючи ідеї як для науковців, так і для практиків, які прагнуть покращити відносини між споживачами та соціально інноваційними організаціями.