МЕХАНІЗМ ЦІНОУТВОРЕННЯ ЯК ФАКТОР РОЗВИТКУ СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ В СФЕРІ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ

Автор(и)

  • Лариса Шаульська доктор економічних наук, професор, професор кафедри економіки підприємства Київського національного університету імені Тараса Шевченка, м.Київ, Україна
  • Петро Перерва доктор економічних наук, професор, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», завідувач кафедри економіки бізнесу та міжнародних економічних відносин, м.Харків, Україна
  • Олександра Косенко доктор економічних наук, професор, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», м.Харків, Україна
  • Леся Марчук старший викладач кафедри економіки бізнесу та міжнародних економічних відносин, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»; м.Харків, Україна
  • Олександр Гречаний аспірант кафедри маркетингу Київського національного економічного університету  імені Вадима Гетьмана, м.Київ, Україна

Анотація

В статті поставлена та вирішена задача формування стратегій ціноутворення на послуги міжнародного аутсорсингу науково-технічних послуг в європейській регіональній політиці. Доведено, що для успішного і ефективного виконання поставленої задачі необхідно використання цифрових технологій, які в цей час успішно забезпечують ефективне функціонування багатьох сфер виробничо-комерційної діяльності підприємств та організацію, включаючи і стратегію і методологію ціноутворення. Визначено, що основні переваги міжнародного аутсорсингу науково-технічної продукції в Європейській регіональній політиці включають на основі активного використання цифрових технологій, методів та інструментів доступ до глобального таланту, зниження витрат, збільшення швидкості виконання завдань і підвищення конкурентоспроможності. Узагальнення існуючих переваг використання в Європейській регіональній політиці цифрових інструментів міжнародного аутсорсингу науково-технічних послуг надало змогу стверджувати, що цифрові інструменти міжнародного аутсорсингу можуть стати потужним інструментом для підтримки і зміцнення науково-технічного розвитку в Європейському регіоні, сприяючи інноваціям, зниженню витрат і підвищенню конкурентоспроможності. Доведено, що встановлення цін на міжнародний аутсорсинг може бути складною задачею, оскільки вона зазвичай вимагає урахування різних факторів, таких як рівень спеціалізації, географічне розташування, вартість праці, конкурентоздатності на ринку та інші. Цінові стратегії в системі міжнародного аутсорсингу в Європейській регіональній політиці можуть значно впливати на успіх або невдачу підприємства. Запропоновано для практичного використання в міжнародному аутсорсингу науково-технічних послуг загальні та оригінальні цінові стратегії. До оригінальних цінових стратегій віднесено: стратегію цінного пакету, стратегію аналізу цільового ринку, стратегію вартості праці та витрат на життя, стратегію додаткових послуг та значення. Результати проведеного дослідження можуть допомогти підвищити ефективність процесу ціноутворення, забезпечити конкурентоспроможність бізнес-процесів компанії та максимізувати прибуток. Вони дозволяють швидко реагувати на зміни на міжнародному ринку, використовуючи аналіз даних та автоматизовані стратегії. Однак важливо враховувати контекст та особливості міжнародного бізнесу при використанні цих методів для досягнення оптимальних результатів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-17

Як цитувати

Шаульська, Л., Перерва, П., Косенко, О., Марчук, Л., & Гречаний, О. (2023). МЕХАНІЗМ ЦІНОУТВОРЕННЯ ЯК ФАКТОР РОЗВИТКУ СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ В СФЕРІ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ. Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки), (6), 100–106. вилучено із http://es.khpi.edu.ua/article/view/307447