ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ПРОЄКТНОГО ПІДХОДУ В УПРАВЛІННІ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СФЕРИ ГОСТИННОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2519-4461.2024.1.126Анотація
У статті досліджено сутність проєктного підходу в управлінні підприємствами сфери гостинності. Наведено поетапний алгоритм з реалізації проєктного підходу в управлінні, перелічено фактори впливу на успішне впровадження проєктного менеджменту. Використання проєктного підходу в управлінні підприємством відіграє важливу роль у сфері гостинності, дозволяючи ефективно управляти проєктами та досягати поставленої мети. Він допомагає організаціям впроваджувати нові та покращувати існуючі послуги (продукти, роботи), керувати всіма видами ресурсів та термінами їхнього використання, а також підвищувати власну конкурентоспроможність. Успішне застосування інструментів та методик проєктного менеджменту дозволяє підприємствам сфери гостинності успішно реалізовувати проєкти та зміцнювати свої позиції на ринку. Досліджено відмінності традиційних підходів в управлінні від проєктного підходу, розкрито сутність етапів реалізації проєктів за умови використання підприємством проєктного менеджменту.