ЩОДО ПОДАЛЬШОГО РОЗВИТКУ УНІВЕРСИТЕТІВ ТА РОЛІ ОСВІТИ У ПІДПРИЄМНИЦТВІ

Автор(и)

  • Ольга Савченко професор каф. менеджменту інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", Україна
  • Роман Побережный доцент каф. менеджменту інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна
  • Вікторія Верютіна старший викладач каф. менеджменту інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/2519-4461.2023.3.12

Анотація

У статті продемонстровано підходи до розвитку підприємницьких якостей для активізації інноваційної діяльності та цілеспрямованого розвитку інноваційного потенціалу України на основі європейського досвіду. Публікація присвячена особливостям формування підприємницьких, дослідницьких та комунікативних навичок у студентської спільноти відповідно до потреб малого та середнього бізнесу. Класично було так, що університети створювали базові знання, а підприємства та науково-дослідні інститути переводили прикладні «ноу-хау» у практичні рішення. У статті представлено порівняльний аналіз міжнародних освітніх програм. Показано приклади успішних результатів проєктів ERASMUS+. Наголошується, що фундаментальні дослідження можуть проводитися лише за підтримки держави та промисловості, яка також робить свій внесок. 3GU не є комерційним підприємством, у якого головна мета – це максимізація прибутку. Це не технологічне підприємство з освітньою програмою, а створення надійної освітньої екосистеми. Підкреслюється необхідність забезпечення відповідних умов для розвитку підприємницької освіти, що поширюється на різні дисципліни та пронизує різні сфери університетських програм. Вивчається та демонструється, як глобальна співпраця може сприяти підприємницькій освіті, описується досвід як викладачів, науковців так і лідерів думок. Обговорюється ефективність прийняття управлінських рішень та визначається необхідність використання проактивного підходу. За таких умов місія університету залишається незмінною та спрямована на створення нових знань, робить освіту частиною процесу створення таких знань, що відповідає сьогоднішньому контексту.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-10

Як цитувати

Савченко, О., Побережный, Р., & Верютіна, В. (2023). ЩОДО ПОДАЛЬШОГО РОЗВИТКУ УНІВЕРСИТЕТІВ ТА РОЛІ ОСВІТИ У ПІДПРИЄМНИЦТВІ. Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки), (3), 12–16. https://doi.org/10.20998/2519-4461.2023.3.12