УПРАВЛІНСЬКІ ІННОВАЦІЇ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ

Автор(и)

  • Руслана Майстро кандидат економічних наук, доцент, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», , доцент кафедри економіки та маркетингу Національного технічного університету «ХПІ», м. Харків, Україна
  • Дарина Назаренко Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», студент, м. Харків, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/2519-4461.2020.1.95

Ключові слова:

інноваційний менеджмент, управлінські інновації, конкурентоспроможність підприємств

Анотація

Визначено сутність управлінських інновацій та виокремлено проблемні аспекти інноваційного менеджменту на українських підприємствах в сучасних умовах. Проаналізовано питання запровадження управлінських інновацій, як фактору підвищення конкурентоспроможності підприємств в розвинутих країнах. Запропоновано шляхи підвищення конкурентоспроможності українських підприємств на основі запровадження управлінських інновацій. Принципово нові покоління техніки вимагають адекватних технологічним формам організації виробництва методів управління. Різко зростає роль стратегічного управління в переломні моменти становлення нових напрямів і поколінь техніки. Їх розробка, освоєння, розповсюдження пов'язані з ломкою пропорцій і уявлень, що склалися, технологічною, економічною, психологічною перебудовою. Потрібні нові (інноваційні) стратегічні управлінські рішення, щоб подолати силу інерції, підтримати нове, піти на докорінну перебудову сфер розробки, виробництва і застосування техніки, організації виробничого процесу і управління персоналом.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-28

Як цитувати

Майстро, Р., & Назаренко, Д. (2021). УПРАВЛІНСЬКІ ІННОВАЦІЇ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ. Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки), (1), 95–98. https://doi.org/10.20998/2519-4461.2020.1.95