БОРОТЬБА З КОНФЛІКТАМИ В КОЛЕКТИВІ В ОПЕРАЦІЙНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ

Автор(и)

  • Наталія Шматько доктор економічних наук Національній технічний університет «Харківський політехнічний інститут»,  професор кафедри менеджменту інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин, м. Харків, Україна
  • Михайло Пантелєєв кандидат технічних наук, Національній технічний університет «Харківський політехнічний інститут», доцент кафедри менеджменту інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин, м. Харків, Україна
  • Марина Кармінська-Бєлоброва кандидат наук з державного управління, Національній технічний університет «Харківський політехнічний інститут»,  доцент кафедри менеджменту інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин, м. Харків, Україна
  • Єлизавета Сахацька студентка кафедри менеджменту інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин, Національній технічний університет «Харківський політехнічний інститут», м. Харків, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/2519-4461.2021.2.52

Анотація

У статті розглянуто поняття «конкуренція». А саме конкуренція в колективі в операційній системі. Також розглянуто вплив цього поняття на загальну атмосферу, яка значно позначається на роботі персоналу, і якщо є негативною, то це може призвести до зменшення продуктивності праці, виникнення конфліктів, і в цілому до поглиблення проблем організації чи підприємства та виникнення нових, зменшення ефективності функціонування. В цілому, визначено, чи є конкуренція позитивним явищем. Також, розглянуто питання конфліктів в операційному колективі, які можуть виникнути, в тому числі, і через негативну конкуренцію. Це явище розглядали багато вчених та менеджерів, проте воно досі є актуальним, і в умовах сучасного розвитку підприємництва та менеджменту, бо правильна взаємодія персоналу та міжособистісні зв’язки це складний момент, який постійно потребує контролю та регулювання, тож, при виникненні суперечок всередині колективу, операційний менеджер повинен контролювати їх протікання, і в разі відсутності раціонального вирішення проблеми та небажання персоналу йти на компроміси, має необхідність втрутитись і вирішити цей момент; з’ясовано, що конкурентоспроможність персоналу забезпечується не тільки за рахунок вмілого використання індивідуальних конкурентних переваг, але також і за рахунок ефективної системи управління персоналом та системи менеджменту підприємства; конкурентоспроможний персонал це важливий момент в операційному менеджменті, і в цілому на підприємстві, тому конкуренція може мати негативні риси, у статті визначено позитивну та негативну конкуренцію, щоб згодом можна було оперувати цим, адже, негативний вплив конкуренції в колективі може привести до зіткнень інтересів та появи конфліктів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-15

Як цитувати

Шматько, Н., Пантелєєв, М., Кармінська-Бєлоброва, М., & Сахацька, Є. (2021). БОРОТЬБА З КОНФЛІКТАМИ В КОЛЕКТИВІ В ОПЕРАЦІЙНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ. Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки), (2), 52–57. https://doi.org/10.20998/2519-4461.2021.2.52