ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ ТА ДІЛОВОЇ АКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ФМ ХЛАДОПРОМ»

Автор(и)

  • Артем Геворкян Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», м. Харків, Ukraine
  • Оксана Геляровська Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», доцент кафедри комп'ютерної математики і аналізу даних; м. Харків, Ukraine

Анотація

У статті проаналізовано шляхи формування прибутку та ділової активності на прикладі ТОВ «ФМ Хладопром». Наведена актуальність теми,
визначено важливість такої фінансової категорії як прибуток. Проведено розрахунок групи фінансових показників, а саме, коефіцієнту
обертання активів, коефіцієнту оборотності дебіторської заборгованості, показника тривалості обороту дебіторської заборгованості,
коефіцієнту оборотності кредиторської заборгованості, показника періоду обертання кредиторської заборгованості. Наведено динаміку
показників ділової активності ТОВ «ФМ Хладопром». Визначено, що продукція підприємства користується попитом у більш літній період
часу, що визначає нетривалий операційний цикл. Відзначається, що ТОВ «ФМ Хладопром» дуже чутливо сприймає сезонні коливання.
Зазначено, що усі показники тривалості операційних циклів обороту запасів знаходяться на середньому рівні, тобто вони покращуються,
але у дуже повільних темпах. Для забезпечення зростання прибутку підприємству слід відшукати невикористані можливості його
збільшення, тобто резерви зростання, а саме, зниження собівартість реалізованої продукції, скорочення адміністративних витрат та
збільшення виручки від реалізації продукції. Збільшення виручки від реалізації продукції ТОВ «ФМ Хладопром» може бути пов’язане зі
збільшенням асортименту продукції, випуском оновленого, більш якісного товару. Зниження собівартості реалізованої продукції станеться
завдяки закупівлі нового, більш сучасного обладнання для виробництва продукції підприємства. Скорочення адміністративних витрат
сприятиме збільшенню чистого прибутку. Представлені показники ділової активності ТОВ «ФМ Хладопром» за 2017, 2018, 2019 роки.
Сформовано прогноз фінансових результатів ТОВ «ФМ Хладопром». Висвітлені складові збільшення чистого прибутку підприємства.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-11-23

Як цитувати

Геворкян, А., & Геляровська, О. (2020). ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ ТА ДІЛОВОЇ АКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ФМ ХЛАДОПРОМ». Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки), (5), 57–62. вилучено із http://es.khpi.edu.ua/article/view/240669