БІЗНЕС-КУЛЬТУРА, ЇЇ СКЛАД ТА МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ

Автор(и)

  • Лариса Воробйова доцент кафедри економіки Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського; м. Кременчук, Україна
  • Володимир Таловер старший викладач кафедри економіки Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського; м. Кременчук, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/2519-4461.2020.5.27

Анотація

Під бізнес-культурою можна розуміти дещо різні явища. По-перше, її можна розглядати як загальне широке поняття, а можна як вузьке
визначення бізнес-етикету. У першому випадку, бізнес-культура включає в себе складні системи взаємовідносин на підприємствах і між
ними. У вузькому значення — це виконання норм і правил, які подекуди за змістом є не більше ніж умовностями. По-друге, бізнес-
культуру можна розглядати як корпоративну культуру певного підприємства або ж сукупність культурних норм та цінностей певного
регіону, країни або сучасного світу. Насправді, усі вище перелічені ознаки взаємопов’язані. Бізнес-культура — це модель або стиль ділових
операцій та комунікації. Це способи ведення бізнесу, як в окремо взятій компанії, так і в глобальному середовищі. Культура бізнесу
всередині компанії визначає, як різні рівні співробітників спілкуються один з одним, а також як співробітники працюють із клієнтами та
партнерами. Тому було розглянуто склад і фактори впливу на бізнес-культуру, різноманітні функції, що визначаються внутрішнім станом
формального механізму підприємства та ті, що визначаються необхідністю адаптації підприємства до свого зовнішнього середовища.
Також досліджено складові компоненти корпоративної культури, особливості механізму формування бізнес-культури та систему
індикаторів щодо оцінки складових бізнес-культури. Також у роботі були досліджені граничні інтервали для визначення якісного рівня
бізнес-культури, що дозволить підвищити обґрунтованість та якість прийнятих управлінських рішень; поліпшити інформаційно-аналітичне
забезпечення процесів управління бізнес-культурою; знизити ступінь невизначеності та ризику при здійсненні заходів щодо її формування.
Бізнес-культура включає місію підприємства - найважливішу мету його існування та розвитку, а також цінності, що розділяють люди, які
працюють на підприємстві; традиції, норми і правила поведінки, а також моральні та естетичні принципи, на яких вони ґрунтуються.

Біографії авторів

Лариса Воробйова, доцент кафедри економіки Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського; м. Кременчук

кандидат
технічних наук, доцент

Володимир Таловер, старший викладач кафедри економіки Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського; м. Кременчук

кандидат економічних наук, старший викладач

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-11-05

Як цитувати

Воробйова, Л., & Таловер, В. (2020). БІЗНЕС-КУЛЬТУРА, ЇЇ СКЛАД ТА МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ. Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки), (5), 27–34. https://doi.org/10.20998/2519-4461.2020.5.27