Формування готельних ланцюгів на ринку туристичних послуг

Автор(и)

  • Viktorija Aleksandrovna Aleksandrova Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», старший викладач кафедри економічного аналізу та обліку, Україна
  • Larysa Stanyslavovna Strygul Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», доцент кафедри економічного аналізу та обліку, Україна https://orcid.org/0000-0003-2343-4234
  • Tatiana Yuryevna Chaika Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», доцент кафедри економічного аналізу та обліку, Україна https://orcid.org/0000-0002-7622-3193

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

готельні ланцюги, туристські послуги, формування і розвиток готельних ланцюгів, туризм

Анотація

Стаття присвячена оцінці і дослідженню напрямів формування і розвитку готельних ланцюгів на ринку туристських послуг. Розглянута і обґрунтована необхідність діяльності готельних ланцюгів на ринку туристських послуг, яка робить позитивний вплив на ефективність готельних підприємств. Готельні ланцюги є одній з найбільш прогресивних форм організації засобів розміщення, оскільки під єдиним брендом об'єднуються готелі з єдиною стратегією розвитку, відпрацьованою технологією обслуговування, загальними стандартами якості і цінової політики, системою бронювання і резервування місць. Саме єдинi ознаки i принципи функціонування створюють популярність і прихильність бренду, високу завантаженість номерного фонду i відповідну рентабельність. У статті обґрунтовується необхідність задоволення споживчого попиту на готельні послуги і розвиток економіки в цiлому. Відмічений низький рівень розвитку готельних ланцюгів на території України і на основі систематизації досліджень учених виділені основні проблеми формування готельних ланцюгів на ринку туристських послуг в Україні. З урахуванням міжнародного і вітчизняного досвіду і прогнозованих тенденцій розвитку готельних ланцюгів запропоновані напрями в області державної політики по формуванню i розвитку готельних ланцюгів на ринку туристських послуг: аналізу методів збільшення інвестиційної привабливості проектів будівництва і модернізації сучасної мережі; забезпечення сприятливого середовища для формування і розвитку готельних ланцюгів на ринку туристських послуг; стимулювання використання підприємцями в управлінні готельними підприємствами комплексних підходів, стандартних бізнес, - процесів, сучасних технологій якості послуг. Використання державними органами влади запропонованих напрямів, на думку автора, дозволить підвищити активність і ефективність державної політики в області формування і розвитку готельних ланцюгів на ринку туристських послуг.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-21

Як цитувати

Aleksandrova, V. A., Strygul, L. S., & Chaika, T. Y. (2018). Формування готельних ланцюгів на ринку туристичних послуг. Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки), (48), 60–63. https://doi.org/10.20998/%x