ТЕЛЕВІЗІЙНА РЕКЛАМА ЯК ОСНОВНИЙ МЕДІАКАНАЛ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ

Автор(и)

  • Олена Кітченко кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри економіки та маркетингу Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»; м. Харків, Уганда
  • Поліна Видря студент кафедри економіки та маркетингу Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»; м. Харків, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/2519-4461.2021.2.48

Анотація

У статті розглядаються питання пов’язані з використанням телевізійної реклами, як одного з найвпливовіших засобів масової інформації. У зв’язку з пандемією що триває уже другий рік поспіль рекламодавці скорочують свої рекламні бюджети та відмовляються від такого витратного напряму як реклама на телебаченні. Зазначено, що реклама на телебаченні все ще залишається одним з найпотужніших інструментів маркетингових комунікацій. Вона має найбільшу економічну віддачу, тому, навіть не зважаючи на економію бюджетів, підприємства все одно намагаються використовувати її в своїх рекламних кампаніях. Зауважено, що в залежності від цілей рекламної кампанії буде залежати вибір того чи іншого з інструментів мас-медіа. Встановлено, що реклама на телебаченні має певний ряд переваг, однією з яких є охоплення великої кількості аудиторії та може бути використана майже для будь яких цілей рекламної кампанії (збільшення продажів, стимулювання збуту, підтримка іміджу бренду та ін.). Відмічено, що гарно створені рекламні ролики змушують споживачів переживати, утворювати асоціації, робити певні висновки, мислити, використовуючи певні психологічні прийоми. Гарне знання психології споживача лежить в основі вдало створеного рекламного образу та приносить значний позитивний ефект. Описано і проаналізовано засоби інформації, які можуть бути використані під час проведення рекламної кампанії. Визначено основні критерії добору медіаканалів та медіаносіїв. Наведено переваги та недоліки основних медіаносіїв. Встановлено, що телебачення є дуже популярнім серед споживачів так як діє відразу на слухову, зорову, нервову системи людини та впливає на емоційне сприйняття. Визначено та проаналізовано основні рекламні інструменти які використовуються під час рекламування на телебаченні (рекламний ролик, бліц-ролик, розгорнутий ролик, рекламно-демонстраційний ролик). Зауважено, що реклама на телебаченні не є самим ефективним інструментом просування. Рекламні клаттери заважають споживачу сприймати інформацію, він блокує нав’язливу рекламу та формує негативну реакцію при згадуванні деяких брендів. Зауважено, що під час реклами на телебаченні, необхідно враховувати оптимальну кількість показів і переглядів, завдяки яким споживач буде знати про товар і при цьому у нього не виникне негативних асоціацій із ним.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-14

Як цитувати

Кітченко, О., & Видря, П. (2021). ТЕЛЕВІЗІЙНА РЕКЛАМА ЯК ОСНОВНИЙ МЕДІАКАНАЛ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ. Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки), (2), 48–51. https://doi.org/10.20998/2519-4461.2021.2.48