МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ

Автор(и)

  • Марія Мірошнік кандидат технічних наук, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», доцент кафедри економіки і маркетингу; м. Харків, Україна
  • Олена Кітченко кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»; м. Харків, Україна
  • Дар’я Скляр Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», магістр кафедри маркетингу; м. Харків, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/2519-4461.2022.1.41

Анотація

В статті розглянуто загальні складові моделі застосування комплексу міжнародного маркетингу (фінансова; споживацька, бізнес – процесна, нематеріальна складова), які становлять основу формування загальної стратегії міжнародного маркетингу та соціальної відповідальності суб’єктів міжнародного бізнесу тощо. Обґрунтовано  застосування традиційних профілів міжнародного маркетингу, їх подальший розвиток та адаптація до ринкових умов певної країни – партнера міжнародних економічних відносин виступить запорукою інформаційної обізнаності українських підприємців щодо потреб цільових споживачів як на ринках цих країн, так й світовому ринку в цілому, що дозволить формувати та реалізовувати оптимальну товарно – асортиментну політику задоволення цього попиту. Деталізовано складові експорту та імпорту зовнішньоекономічної діяльності суб’єктів міжнародного бізнесу та визначено, що зовнішньо – економічна діяльність суб’єктів господарювання за 2018 – 2020 роки має негативний баланс як за екпортом й імпортом товарів, так й послуг в тому числі. Визначено стратегічні профілі міжнародного маркетингу з подальшою розробкою напрямків формування стратегії, впровадження та розвиток якої забезпечить ефективність нарощування економічного потенціалу країни шляхом розширення ЗЕД та включення її суб’єктів до глобального процесу створення доданої вартості. Систематизовано основні складові стратегічного профілю міжнародних компаній.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-20

Як цитувати

Мірошнік, М., Кітченко, О., & Скляр, Д. (2022). МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ. Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки), (1), 41–45. https://doi.org/10.20998/2519-4461.2022.1.41