ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЕКОНОМІЦІ ТА МЕНЕДЖМЕНТІ ПЕРСОНАЛУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Сергій Гармаш
  • Олена Проскурня
  • Марія Маслак
  • Ірина Долина
  • Микола Попов

DOI:

https://doi.org/10.20998/2519-4461.2019.2.93

Ключові слова:

управління персоналом, інноваційні технології, навчання і розвиток персоналу, мотивація персоналу

Анотація

У статті розглядається поняття інноваційних технологій в сфері управління персоналом сучасних організацій. Визначено основні фактори-каталізатори, що викликають необхідність впровадження інноваційних підходів в управлінні персоналом. Особлива увага приділяється інноваційним технологіям, затребуваним для різних сфер управління персоналом компанії, а також ресурсів і ризиків, без урахування яких отримання позитивних результатів від впровадження інноваційних технологій в управління персоналом буде складним. В статті проаналізовано основні методи управління персоналом, представлені в працях вітчизняних та закордонних вчених. Зазначено про необхідність пошуку інноваційних методів управління персоналом як стратегічним ресурсом підприємств індустрії гостинності в сучасних умовах господарювання. Запропоновано ряд методів активізації творчості та пошуку інноваційних ідей серед персоналу з метою диверсифікації послуг підприємств індустрії гостинності та підвищення їх конкурентоспроможності. Зроблено висновки щодо необхідності переходу на нове бачення ролі працівників в діяльності сервісних організацій і пошуку методів активізації їх потенціалу. Сьогодні,  як  данина  моді,  поширюються  терміни  іноземного походження.  Одним  з  них  є  коучинг.  Коучинг  стає  модним,  не  існує  його однозначного  сприйняття  в  Україні.  Багато  людей  вважать  коучінг звичайним тренінгом або прсихотерапією, наставництвом.  Коучинг  –  це  інструмент  для  оптимізації  людського  потенціалу  та ефективної  діяльності.  Як  вид  менеджменту,  коучинг  –  це  цілеспрямований  процес  розвитку потенціалу  співробітників  на  кожному  організаційному  рівні,  що  сприяє максимізації  особистої  продуктивності  та  ефективної  діяльності  всієї організації.  В статті доведено, що в умовах  ринку  результативність  господарчої  діяльності  організації залежить  від  здатності  її  персоналу  адекватно  реагувати  на  зміни внутрішнього  та  зовнішнього  середовищ.  Ступінь  такої  реакції  залежить, перш  за  все,  від  певних  людей,  їхніх  знань,  досвіду,  вмінь,  мотивації, здатності вирішувати поточні проблеми. Якщо  коучинг,  як  вид  менеджменту  –  це  цілеспрямований  процес розвитку  потенціалу  співробітників  на  кожному  організаційному  рівні,  що сприяє максимізації особистої продуктивності та ефективної діяльності всієї організації, а НЛП - методологія ефективної комунікації, яка має практичне спрямування  з  швидким  досягненням  ефективних  результатів,  то  слід зазначити,  що  застосування  інноваційних  технологій  у  менеджменті  та управлінні  персоналом  є  дієвим  засобом  розвитку  як  особистості,  так  і організації (підприємства) в цілому, а впровадження накопиченого досвіду на вітчизняних підприємствах є доцільним з точки зору ефективного розвитку в умовах швидкозмінного зовнішнього та внутрішнього середовищ

##submission.downloads##

Як цитувати

Гармаш, С., Проскурня, О., Маслак, М., Долина, І., & Попов, М. (2019). ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЕКОНОМІЦІ ТА МЕНЕДЖМЕНТІ ПЕРСОНАЛУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки), (2), 93–100. https://doi.org/10.20998/2519-4461.2019.2.93