Вплив ІТ на розвиток туристичної галузі

Автор(и)

  • Serhii Mukolaevich Pohorielov Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», професор кафедри менеджмент нноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин, Ukraine https://orcid.org/0000-0003-0868-2002

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

система, ефективність, контроль, стратегія, технологія, методика, туризм, організація, менеджер

Анотація

Сучасні комп'ютерні технології активно впроваджуються в сферу туристського бізнесу, їх використання стає невід'ємною умовою успішної
роботи. Відомий вислів "Хто володіє інформацією, той володіє світом" особливо актуально для сфери туристичного бізнесу, оскільки саме
оперативність, надійність, точність, висока швидкість обробки і передачі інформації багато в чому визначають ефективність управлінських
рішень в цій області. Реалізація цих умов можлива тільки в рамках використання інформаційних комп'ютерних систем.
Повноцінна інтеграція України в світовий туристський бізнес вимагає найшвидшої реалізації сформульованих задач і є необхідною умовою
створення і просування сучасних туристських продуктів.
Загальна тенденція упровадження інформаційних технологій у сфері туризму, активна робота ряду комп'ютерних фірм, що спеціалізуються
в цій області, свідчать про хороші перспективи цього напряму.
У сьогоднішніх економічних умовах жорсткої конкуренції і ринкової економіки жодна успішна туристична фірма не може повноцінно
розвиватися й ефективно просуватися без сучасних автоматизованих інформаційних технологій.
Для більшості турфірм України (60 %), впровадження ІТ управління є необхідним, і вже стало реальним фактом, критично важливим для
успішного розвитку бізнесу. Як в усьому світі, так і в Україні, використання сучасних ІТ стає засобом конкурентної боротьби туроператорів.
У сучасних умовах неможливо забезпечити якісне ведення туристичного бізнесу без впровадження й застосування новітніх інформаційних
технологій. Саме їх використання на практиці забезпечує дотримання суб’єктами туристичної діяльності комплексу взаємодіючих і
взаємодоповнюючих вимог, що формують якість туристичних послуг.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-22

Як цитувати

Pohorielov, S. M. (2018). Вплив ІТ на розвиток туристичної галузі. Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки), (48), 84–87. https://doi.org/10.20998/%x